Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jirka1965

18. 8. 2011 17:59
Je hezké, že jste se probudil.

Musím Vás ubezpečit, že významní členové Vaší strany (Mach, Matějka) se k tomuto tématu vyjádřili již před několika měsíci. Jejich články jsou téměř totožné. No a ten Váš je vlasttně to samé, co psali oba jmenovaní.

0 0
možnosti

Karel Zvára

18. 8. 2011 22:29
Re: Je hezké, že jste se probudil.

Znám články Petra Macha i Františka Matějky velmi dobře, vždyť je také odkazuji. Pokud jste dobře četl, je to o stejném tématu, avšak nikoliv totožné.

No a k tomu probouzení - podívejte se i na mé starší články. Třeba zjistíte, že jsem (zde na blogu) vzhůru již zhruba dva roky. ;-)

0 0
možnosti

Brutvann

18. 8. 2011 8:24
Máte naprostou pravdu !

R^[>-]

1 0
možnosti

Stát je největší zločinec (2)

18. 8. 2011 8:21
Jsem si jist,

že plán na zavedení Eura v ČR již dávno existuje a jeho realizace bude zcela mimo vůli našich občanů. Jen naivní snílek či levicovými žvásty opilý hlupák to ještě neprozřel. Až si mafie pana Romruye usmyslí, že Euro tu bude, tak se prostě rozjede ten samý kolotoč jako vždycky: masivní PR kampaň za naše peníze ve státní televizi, koryta a trafiky jako odměna pro naše politické zrádce a bude to tu cobydup. EURv

3 0
možnosti

greifer3

18. 8. 2011 8:34
Re: Jsem si jist,

Jistě! Bu bu bu ;-D

0 0
možnosti

greifer6

18. 8. 2011 8:04
Člen SOS

Jak jsem přečetl první odstavec tak jsem se podíval jestli není člen SOS. Taky ,že jo!;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti