Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

Alex.Moore

28. 3. 2011 9:31
achjo

Přijde mi, že spousta lidí bojkotuje a zbytečně stěžuje něco, tak jednoduchého jako je vyplnění obyčejných údajů do PDF formuláře.

  Nezlobte se na mě, ale ten článek mi přijde absurdní. Když nevím, napíšu "různé" - když je to v nabídce, je to v pořádku.

 Když v práci dělám výkaz INTRASTAT a neznám podrobnosti ke zboží, taky má Celní sazebník v tabulkách "různé" nebo "ostatní" a tak zadám to.

 Co je na tom?

  Když nevím dám různé, nebo jinou neurčitou možnost a nevidím důvod, proč o tom psát tak obsáhlé články, když  náhodou děláme dvě zamestnání a nebydlíme na jedné jediné adrese... :-P

0 0
možnosti
KZ

h@luzak

28. 3. 2011 17:18
Re: achjo

Takže je to úřadování pro úřadování? "Hlavně to vyplnit a mám pokoj"? Možná stojí za to si uvědomit, že to PLATÍME MY. A že jde u ČSÚ i INTRASTATu, a vlastně podobně jako i u daňových přiznání, o test podrobenosti.

Srabové umírají mnohokrát před vlastní fyzickou smrtí. Stateční zemřou jen jednou. Vzpřímený postoj zvyšuje možnost, že mi někdo setne hlavu. To však nepovažuji za dost dobrý důvod pro žití v neustálém předklonu.

0 0
možnosti
M

Matys72

9. 3. 2011 13:54
Odevzdání formulářů

Když nahlásím odevzdáni formulářů do poštovní schránky, kdo mi dokáže jestli jsem je tam opravdu hodil, a nebo jestli se někde ztratily?

;-D

0 0
možnosti

Griffon2ID

27. 1. 2011 18:06
Internet

Hezké, až na jednu věc, kterou je část ohledně připojení k Internetu. Jste sice opravdu frajer, že víte co je to NAT nebo privátní IP adresa, ale tvrzení že počítač, který nemá veřejnou IP adresu a je za NATem, není připojen k Internetu, je absolutní nesmysl. Možná by se dalo tvrdit, že není PŘÍMO připojen k Internetu (avšak i o tom by se dalo diskutovat), ale k Internetu připojen bezesporu je. Propříště by nezaškodilo méně tahání trika ve stylu "já jsem velkej IT a rozumim ynternetům líp jak vy" a více přemýšlení.

0 0
možnosti
JM

Jiří Míka

27. 1. 2011 22:24
Re: Internet

O tom rozhodne až soud :) Je to myslím dobrá technická připomínka, protože  naopak autoři těchto dotazníků možná naopak vědí o IT více než dříve a chtějí nás nachytat na slovní hříčky?

Řekl bych, že tato technická připomínka rovněž dobře vypichuje, jak je vlastně absurdní být pokutován dokonce i za chybné vyplnění. Přestože se u některých otázek jevit nemusí, že Vám za to někdo utrhne hlavu, když se v pár údajích spletete.

0 0
možnosti
MT

mtd

26. 1. 2011 15:32
nacisti

jedno z prvních sčítání lidu na strojích (tehdy tabulačních strojích od IBM) dělal hitler, když potřeboval udělat seznamy židů. od těch dob zneužití osobních údajů pokročilo.

0 0
možnosti
MT

mtd

26. 1. 2011 15:33
Re: nacisti

proto taky dokázali židy sbírat tak rychle. vytřídění jejich seznamu dělal stroj.

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

21. 1. 2011 23:22
další

Jánošík či don Quijote už jste legrační

0 0
možnosti
PBPS

Pavel Brno po smazání

22. 1. 2011 21:32
Re: další

Ano, článek je velice trefný a hodně jsem se díky němu hořce zasmál, kdybyste stejně jako já musel ve svém soukromém a zdůrazňuji - poctivém - podnikání (soukromý zemědělec bez státních zakázek je snad čestná profese, nebo ne?) zabývat měsíčně, čtvrtletně a ročně všemi těmi statistickými výkazy, které se dost často "ex post" zabývají např. rozdělením nakoupených strojů na zahraniční či domácí, ojeté či nové atd.atd.  a dalšími byrokratickými úkony např. pro Celní správu (výkazy o zasetí máku, jeho sklizni a likvidaci nebezpečného porostu), pak by Vám tento příspěvek tak legrační nepřipadal. Možná byste si představil tu horu daní, které jdou do kanálu kvůli lidem, které by nikdo jiný, než strýček na úřadu nezaměstnal ani na zametání chodníku, natož do vytápěného kanclu. :-P

0 0
možnosti
F

Fanýs

21. 1. 2011 23:12
úřední šiml

Uvedu zábavnou příhodu. Když jsem se podruhé ženil, tak úřednice tvrdila, že obec, kde se narodil můj otec, není v databázi obcí. Obřad uvízl na tom, že to nedokázala zadat do počítače.

Problém jsem jednoduše vyřešil tím, že jsem otce, zapřel. Prohlásil jsem, že otce nemám a najednou obřadu nic nebránilo. Nejvíc se tomu smál můj otec a prohlásil, že mne tedy vydědí. ;-D

0 0
možnosti
LZ

generallz

21. 1. 2011 9:58
Zaměřme se na premisy

Je důležité si uvědomit, že i kdyby byly formuláře naprosto v pořádku, stát nemá žádné právo nás takto buzerovat a vynucovat si informace pod hrozbou násilí. Navíc stát tyto informace použije na další omezování naší svobody, na další vměšování do našich životů. Proto je třeba sčítání lidu odmítnout a bojkotovat - pro jeho účel, a ne jen proto, že to úřadníci ČSÚ (jak to tak u úředníků bývá) podělali..

0 0
možnosti
TS

NeLSoN_

20. 1. 2011 22:57
JOIN

V dnešní době neumí stát použít funkcí JOIN aby propojil pár tabulek v databazi?

Přidávám se k bojkotu a už se mi o tom i zdálo!

0 0
možnosti
MT

mtd

26. 1. 2011 15:29
Re: JOIN

oni to mají zákonem zakázané. třeba databáze na okresním úřadě a policii se nesmí propojit, tak afaik v kanclu sedí úřednice s dvěma počítačema a přepisuje data jedním nebo druhým směrem. :-)

0 0
možnosti

haes

20. 1. 2011 19:16
Když něco nevím, tak napíšu nevím,

řekl kdosi v diskusi níže.

O to podle mě nejde. Já to prostě vyplňovat nechci, protože to považuju za buzeraci a protože ještě ke všemu mám být buzerovaný za svoje peníze.

Kontrola? Rozumný názor uvedený níže: "Sčítání je nesmysl, protože by se většina z toho dala zjistit z jiných statistik." Ano, ale pak by se to taky mohlo proti těmto jiným kám kontrolovat, ne?

Asi to vyplňovat nebudu. Dám si práci s tím, co udělal Karel Zvára: na každý nesmyslný dotaz odpovím do přílohy, ve které položím tytéž otázky, jako Karel. Třeba přes clipboard, promineš, Karle, ne?

0 0
možnosti
KZ

Karel Zvára

20. 1. 2011 21:31
Re: Když něco nevím, tak napíšu nevím,

Klidně přes clipboard, Honzo. Budu jen rád, když nás bude co nejvíc. R^

0 0
možnosti

Kenneth 706

20. 1. 2011 12:41
Bože

to je zase pseudoliberální blábol. Někteří lidi hold nechápou realitu, nemůžu si pomoct Rv

0 0
možnosti